viernes, 6 de julio de 2012

¡El primer sorteo de Cute Martina!


Porque no hay dos sin tres, este julio queremos celebrar tres cosas con vosotros. Ya llevamos dos celebraciones: cumplimos cuatro años diseñando nuestro mundo de fantasía el día 22 de junio. Y el 27 nos “sonrojamos” ante las muestras de cariño de nuestros primeros 2.500 fans en Facebook.
Se nos ha ocurrido que la mejor forma de daros a todos las gracias por vuestro apoyo es “celebrar” un sorteo. ¿Os gustaría conseguir un conjunto de verano de Cute Martina? ¿Seréis capaces de elegir entre uno de los dos que sorteamos…?


  • Conjunto 1: mochila + camiseta, en la que la persona ganadora podrá personalizar el nombre de su peque y escoger el dibujo Cute Martina que más le guste.
  • Conjunto 2: bolsa de la playa + espardenyes. ¡Para ser la más “cute” del verano!
(Tened en cuenta que podemos personalizar los regalitos con el nombre, el dibujo, colores… así que no os de vergüenza pedirnos, nosotras os ponemos algunas opciones…)
¿Qué tenéis que hacer para ganar uno de los dos conjuntos?
Dejadnos un comentario en esta entrada, ¡nos encantará saludaros! ¡Pero acordaos de escoger el conjunto que queréis ganar! Decidnos también vuestro nombre y apellidos, para que podamos gritarlo bien alto si os toca el premio.
Participarán en el sorteo todos los comentarios registrados en esta entrada del blog de Cute Martina entre el 6 de julio y el 20 de julio de 2012.
“Guardaremos” los nombres de todas las personas que hayan dejado su amable comentario en dos saquitos, uno por cada regalo, y efectuaremos el sorteo de los dos conjuntos en nuestra tienda de Sitges, Barcelona. Si os toca el premio y no podéis venir a recogerlo a nuestra tienda, ¡no os preocupéis! Si vivís en la Península, Baleares o Canarias, os lo haremos llegar gratis a la dirección que nos indiquéis, en un paquete preparado para transportar nuestros sueños.
¡Ya podéis dejar vuestros comentarios! ¿Habéis pensado ya dónde estrenaríais vuestro conjunto Cute Martina? ;)


27 comentarios:

  1. Hola noies!!
    Primer de tot felicitats per aquests 4 anys fent coses precioses!
    Sempre que tinc alguna amiga embarassada penso en venir i comprar-li algun detallet amb el nom de la criatura personalitzat, teniu dissenys realment dolços i bonics! Sens dubte un regal perfecte, que sempre trionfa.
    Jo estrenaria el conjunt de la samarreta i la bossa, el numero 1, per estrenar-lo qualsevol tarda d'estiu i lluir-ho per tot arreu.
    El meu nom? Laura Martin Claret.
    De nou enhorabona!
    Una abraçada per totes!

    ResponderEliminar
  2. Hola!!!
    seré mami en un mes i seria el regal perfecte per la meva princeseta!! M'encanten els vostres dibixos, són genials!!
    Em dic Carolina Verdugo Soto i m'agradaria el conjunt 1 per posar-li a la meva bebita quan surti!!!
    espero tenir sort!:-)

    ResponderEliminar
  3. Holaaaaa!!! felicitar-vos doncs per aquests quatre anys creant, cosa que agraeixo perquè a part de l'us personal dels vostres productes, m'encanta tenir regals originals per la gent que estimo!!!

    un petonàs!!!

    Marta Fontanals
    voto pel conjunt 2 (que el conjunt 1 ja el tenim!!!)

    ResponderEliminar
  4. Felicidades por todo lo que habeis conseguido!!! Me encanta todo lo que haceis, hay que ser de una pasta especial para poner tanto empeño y cariño en estas cosas. Me gustaría participar en el sorteo escogiendo el conjunto 1, ya que acabo de ser mami y seguro que a mi peke le queda genial esa camiseta!! Mi nombre es Diana Ruiz Saban

    Gracias y suerte a todos/as!!!

    ResponderEliminar
  5. Moltes felicitats! Ja sabeu que sóc una gran seguidora de Cute Martina des del minut 1, així que molts ànims i endavant!

    M'agradaria participar en el sorteig del conjunt 1! Nom: Carla Vilà

    ResponderEliminar
  6. Per molts anys! m'agrada molt tot el que feu. N'estic el corrent per la Carla....

    Vull participar el sorteig del conjunt 1! nom: Magda Marcè

    ResponderEliminar
  7. Felicitats Cute Martina! La veritat és que sou una referència en personalització de roba i complements infantils! El meu fill Roger té només 16 mesos i un munt de peces vostres: de festa major, de platja, bosseta per la guarde, bosseta de berenar... Gràcies per ser com sou i fer les coses que feu, es nota que en totes hi poseu amor i carinyo :)

    Vull participar en el sorteig del Conjunt 1. Nom: Vinyet Duran

    ResponderEliminar
  8. Hola! feliciats Cute Martina! feu coses molt maques i m'agrada molt el conjunt 1. Nom: Judit Senarriaga

    ResponderEliminar
  9. Moltes felicitats x tots aquests anys donant guerra en moments tant dificils com aquest i molts ànims per seguir-ho fent moooltissims més!! M,agradaria participar amb el conjunt 2 Nom: Sara López

    ResponderEliminar
  10. Moltes felicitats Cute Martina! Jo també vull participar en el sorteig del conjunt 1! Nom: Julio Diaz

    ResponderEliminar
  11. M'encanten els dissenys que feu!! Son molt CUTE!!! Felicitats per aquests anys de dibuixos preciosos!
    Jo també vull participar en el concurs!
    Nom: Lara Kao

    ResponderEliminar
  12. Hola noies, sóc molt fan de tot el que feu a Cute Martina!
    Espero que aquest món de somnis i fantasia continuï durant molts anys, que encara em queden uns anyets per ser mami i espero poder gaudir dels vostres dissenys en el futur!
    Us he de dir que el cistell que em veu fer causa furor allà on vaig, estic molt contenta!

    Jo escolliria el conjunt de platja perquè em faci joc amb el meu cabàs i així poder anar molt cute!

    Moltes gràcies i felicitats per tot!

    Mireia Miranda

    ResponderEliminar
  13. Hola! La verdad es que hasta ahora no os conocía pero si todo va en la línea de lo que presentáis, me encanta!!!!

    Tengo una niña a la que le quedaría genial el "Conjunto 1" :P

    Gracias y un saludo!

    Javier A. Mateo

    ResponderEliminar
  14. Hola noies!
    ja fa 4 anys de la botiga? si fa res q l´estaveu montant... q rápid q pasa el temps!
    Jo tmb escueixo el conjunt num 1! es molt cute... jejeje!
    motes felicitats guapes i enhorabona, x tirar endavant en moments tant díficis.
    Petonets.

    ResponderEliminar
  15. Pues a mí me gustaría conseguir también el conjunto 1, para regalar a otro/a peque que sé que va a estar muy feliz con vuestra ropita ^___^ (satisfacción contrastada por mi experiencia como clienta "regaladora" de vuestras cositas lindas!!!).
    Mi nombre es Zonya Gago

    ResponderEliminar
  16. Hola!!

    Me encanta que hayáis llegado a los 2500 fans! ;) felicidades!
    El conjunto que más me gusta es el uno, versión chicarrón de 7 años...
    Gracias por compartir y por seguir ahí! :)

    Un besote,
    Ana Bello

    ResponderEliminar
  17. Felicitatssssssss!!!! Ens encanten els dissenys!
    Molta sort!!
    M agraden les espardenyes! Conjunt 2.
    Gràcies
    Cristina Segura

    ResponderEliminar
  18. Hola!!

    M'agrada tot, ja ho sabeu, però aquesta vegada vull alguna cosa per mi (conjunt 1) Us faig un parell de visitetes cada temporada i us encarrego coses per la meva peque o altres regalets. Així que vull participar en aquest sorteig per tenir alguna cosa vostra i poder-la lluir. Gràcies per la vostra feina.

    Sílvia Bujons.

    ResponderEliminar
  19. Hola!!!

    Ayer paseaba por Sitges y me llamaron la atención todos los detallitos que tenéis en la tienda, pero me gusto mucho también el detalle que tuvísteis al regresar a la tienda que ya estaba cerrada a buscar algo y al salir entregarnos una tarjetita para que os conocieramos. Tengo una sobrinita de 4 años a la que seguro le encantaría el conjunto 1.
    Muchas gracias.
    Yolanda García.

    ResponderEliminar
  20. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  21. Bona tarda,

    Primer de tot felicitats per aquests quatre anys, feu coses meravelloses, el meu petit sempre que passem per la botiga s'enamora d'alguna cosa, aquest any ja tenim les bambes decorades, aviat anirem a buscar una samarreta.
    Trio el conjunt 1 per el meu petit, a veure si hi ha sort.
    Moltes felicitats!
    El meu nom es Montse Bergel Cruz.

    Salutacions!

    ResponderEliminar
  22. Hola! Moltes felicitats!!! des de que vaig descobrir la vostra botiga no dubto ni un moment quan he de fer un regal a un infant! Sobretot si és un recient nascut!! Ens encanta, hem regalat bosses, bodies, vestidets! Fins i tot vaig em vaig fer la samarreta de festa major de l any que estava embarassada amb vosaltres!! Us desitjo moltíssims anys d èxits!! per mi, al conjunt 2!
    Rosa Lopez

    ResponderEliminar
  23. Primer de tot: Moltes felicitats!!
    Us coneixo només de fa un any quan li van regalar un bodie a la meva filla. Ens va agradar tant que ja hem anat un parell de cops a la vostra botiga per buscar regals per bebes. Aquest mes hi tornarem!
    M'agraden els dos conjunts però em quedaria amb el 2!
    Molta sort en el futur!
    El meu nom: Nathalie Llorca

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes felicitats Nathalie!! Has guanyat el conjunt 2!! Ara ens has de dir quin dibuix vols, i quin número de peu tens!
      Passaràs per botiga a buscar el teu regal o l'enviem per MRW?
      De nou moltes felicitats i ens pots enviar tota la info a cutemartina@gmail.com

      Eliminar
  24. Moltes Felicitats!!!

    Feu coses molt boniques!!!
    M'agrada el conjunt 1.
    El meu nom: Mònica Tomás.

    Seguiu així molts anys més!!! Sort!!

    ResponderEliminar
  25. Hola bruixetes!!! Ara que m'estreno com a tieta, també vull participar. M'agrada el conjunt 1. Per molts anys i molta sort pels que venen. Un petonàs a les dues!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Ingrid! Moltes felicitats!!! Has guanyat el pack 1!!! Ara has d'escollir el dibuix que voldràs, pots passar per botiga o t'enviem el regalet per MRW!!
      De nou moltes felicitats i ens pots enviar tota la info a cutemartina@gmail.com

      Eliminar